«МОРАЛЬНІСТЬ НЕ Є ОБОВ’ЯЗКОВИМ НАСЛІДКОМ УЧЕНОСТІ Й РОЗУМОВОГО РОЗВИТКУ. МИ ЩЕ ПЕРЕКОНАНІ І В ТОМУ, ЩО ВИХОВАННЯ, СІМЕЙНЕ Й СУСПІЛЬНЕ, РАЗОМ ІЗ ВПЛИВОМ ЛІТЕРАТУРИ, ГРОМАДСЬКОГО ЖИТТЯ ТА ІНШИХ СУСПІЛЬНИХ СИЛ, МОЖЕ МАТИ СИЛЬНИЙ І ВИРІШАЛЬНИЙ ВПЛИВ НА ВИХОВАННЯ МОРАЛЬНОЇ ГІДНОСТІ В ЛЮДИНИ. КРІМ ТОГО, МИ СМІЛИВО ВИСЛОВЛЮЄМО ПЕРЕКОНАННЯ, ЩО МОРАЛЬНИЙ ВПЛИВ СТАНОВИТЬ ГОЛОВНЕ ЗАВДАННЯ ВИХОВАННЯ, ЗНАЧНО ВАЖЛИВІШЕ, НІЖ РОЗВИТОК РОЗУМУ ВЗАГАЛІ, НАПОВНЕННЯ ГОЛОВИ ЗНАННЯМИ І РОЗ’ЯСНЕННЯМИ КОЖНОМУ ЙОГО ОСОБИСТИХ ІНТЕРЕСІВ».
К.Д.Ушинський
Морально-етичне виховання в Шевелівському ліцеї
в 2022-2023 навчальному році
з/п | Основні заходи | Дата | Клас |
1 | Урок етики «Посієш вчинок, виросте звичка». | вересень | 2 |
2 | Анкетування учнів «Мої хороші риси» | вересень | 5 |
3 | Бесіда «Пізнай себе». | жовтень | 6 |
4 | День доброти | жовтень | 1-11 |
5 | Бесіда «Допоможемо тваринам взимку» | 6-8 | |
6 | Театралізоване заняття «Школа гарних манер». | 9 | |
7 | Диспут «Живи так, щоб не заважати жити іншим» | 10 | |
8 | Година спілкування «Нехай людина добро приносить, бо світ навколо любові просить». | 1-11 | |
9 | Бесіда «Захисти наших братів менших». | 7 | |
10 | Думки вголос: «Вчимося бути ввічливими». | 5 | |
11 | Година спілкування «Культура спілкування. Правила ввічливості». | 1-11 | |
12 | Бесіда «Зумій подати своєчасну допомогу товаришу». | 4 | |
13 | Тематична гра «Правила гостинності». | 5 | |
14 | Класна година «Культура поведінки». | 1-11 | |
15 | Година спілкування «Азбука спілкування» | 6 | |
16 | Диспут «Чи варто бути правдивим». | 11 | |
17 | Година спілкування «Щоб у серці панувала злагода». | 7 | |
18 | Диспут «Жити по совісті. Це як?» | 9 | |
19 | Усний журнал «Книга вчить, як на світіжить». | 5 | |
20 | Година спілкування «Правила етикету». | 5-11 | |
21 | Анкетування «Мої хороші риси». | 8 | |
22 | Пізнавальна бесіда «Людина починається з добра». | 8 | |
23 | Урок етики «Культура поведінки в транспорті таобов’язки пасажирів». | 10 |
.